Thursday, October 10, 2013

Happy Birthday Dear ! :)

It's your 15th birthday this year ! :p
All the best in life ! :)
Stay happy with your girlfriend ! Stay sweet :D
I'll always there when you need me :)

Its been almost 5 years since we first met.
In the basketball court. 
I still remember the scene.
I remember everything.

I hope you don't mind I continue writing in Chinese, 
as previously i wrote my letters to you in Chinese, 
and I find it memorable to write in Chinese ! :)

现在回想起,
不知不觉我们已经认识了这么多年了。
从当初年少无知的我们,
到现在满怀理想的我们。
变了。一切都变了。
但,唯一不变的,
是我们之间的感情。

我想,
在我众多的朋友当中,
我和你的关系是最最最特别的。
我们创造了最多的纪录!
哈哈。

我们从陌生人,
变成普通朋友,
再变被你喜欢,
然后变成敌人,
之后又和好了,
再做男女朋友,
然后我们分手,
做回很好朋友,
像姐妹和兄弟。

我们经历了许许多多的关系,
从最陌生到最亲密,
所以我们的关系是最值得纪念的!

对我来说,
你真的是一个很好的朋友,
不,应该说是我的家人。
你在我需要你的时候都会出现,
谢谢你!

我记得,
你曾经为我做过的一切。
我记得你说过,
你第一次愿意参加歌唱比赛,
是因为我。

我真的很怀念那一段时间,
我们一起唱歌、弹吉他、作词作曲的时候。
虽然我们做不出什么结果,
但是就是很珍惜那段日子!
还有就是我们一起做的ORAL PRESENTATION !

我们经历了这么多风风雨雨,
这就证明我们的友情很稳固,
希望未来的几十年也是一样!

我的好朋友,
希望15岁的你,
能够获得快乐、幸福。
我永远祝福你。

To my dear, Daniel :)







2 comments:

  1. 哇...很sweet eh你! 谢谢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 当然啊!不sweet写来干嘛?哈哈哈哈哈!

      Delete